Ana içeriğe atla

İKÜ'de Halkla İlişkiler ve Tanıtım Eğitimi

·       Teknoloji, ekonomi ve rekabet koşullarının gelişmesiyle birlikte; tanıtım, imaj, propaganda, reklam gibi kamusal alanda güçlü temsil ortamları oluşturmaya yönelik yöntem ve teknikleri öğrenmek ve bu alanlarda kariyer yapmak isteyen, sosyal bilimlere ilgili ve etkili bir sözel yeteneğe ve ikna gücüne sahip, girişken, yaratıcı, aktif, iletişime açık ve dinamik niteliklere sahip bireylerin Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı’nı tercih etmesi tavsiye edilmektedir.

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı Kontenjan Bilgileri

Puan
Türü

Fakülte Adı

Program Adı

Burs Oranı

2019
Kont.

2018
T.P.

2018
B.S.

TYT

Meslek Yüksekokulu

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Burslu

7

266,362

674.175

TYT

Meslek Yüksekokulu

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

%75 İndirimli

40

224,413

1.208.166

TYT

Meslek Yüksekokulu

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

%50 İndirimli

24

 

190,490

1.694.729

·       Sektörel hacmi sürekli genişleyen halkla ilişkiler alanında istihdam imkânı hem çok geniş hem de sektörün nitelikli eleman çalıştırmaya dönük talebi oldukça yüksektir.

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı mezunları, kamu ve özel sektör kuruluşlarında mesleki personel, müşteri ilişkileri uzmanı, ürün ya da hizmet sorumlusu, halkla ilişkiler danışmanı, sosyal medya uzmanı, iletişim danışmanı, marka danışmanı gibi unvanlarla halkla ilişkiler şirketleri, reklam ajansları, 360 derece hizmet veren iletişim ajansları, pazarlama şirketleri, şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında çalışabilirler.

·  Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı; iletişim, ekonomi, sosyoloji ve psikoloji gibi bilim dallarından da yararlanarak, planlı ve sistematik bir çalışma modeli ile kamuoyunda etkili olan halkla ilişkiler kampanyaları hazırlama, hedef kitleleri belirleme, uygulama ve değerlendirme becerisini geliştirici eğitim anlayışı sunmaktadır.

İletişimin temel ilkeleri üzerine kurulmuş güncel bir eğitim sunarak, iletişim, tanıtım, reklam, pazarlama, halkla ilişkiler kavramlarına ve teorilerine hâkim, yeni iletişim teknolojilerini stratejik bir şekilde kullanabilen, bilgisini iş dünyasında her türlü iletişim çalışmasıyla uygulamaya geçirebilecek yeteneğe sahip öğrenciler yetiştirmeyi amaçlayan bir ders programı bulunmaktadır. Halkla İlişkiler ve Tanıtım programlarında iletişimin yazılı ve sözlü formları, pazarlama, örnek olaylar, istatistik, araştırma, grafik ve tasarım, metin yazımı ve görselleştirme, medya planlama ve kampanya dersleri yer alır.

 

·        Görsel İletişim Tasarımı

·        Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

·        Halkla İlişkiler

·        Halkla İlişkiler ve Tanıtım

·        İletişim

·        İletişim Bilimleri

·        İletişim Sanatları

·        İletişim Tasarımı

·        İletişim ve Tasarım

·        İletişim Tasarımı ve Yönetimi

·        Reklam Tasarımı ve İletişimi

·        Reklamcılık

·        Reklamcılık ve Halkla İlişkiler

 

 

Deneyimli Akademik Kadro!

Akademik başarısı yüksek, etik ve estetik değerlere sahip, öğrenci odaklı, yaşam boyu öğrenen, şefkatli, çağına karşı sorumlu Kültür'lü bireyler yetiştiren kadromuzla gurur duyuyoruz...

Burslar - Ücretler - Başarı Sırası - Puan

Öğrenim Ücreti

Ücretsiz

Kontenjan

7

Taban Başarı Sırası

674.175

Taban Puan

266,362

Öğrenim Ücreti

6.750,00 ₺

Kontenjan

40

Taban Başarı Sırası

1.208.166

Taban Puan

224,413

Öğrenim Ücreti

12.750,00 ₺

Kontenjan

24

Taban Başarı Sırası

-

Taban Puan

-

İKÜ'de Burslar ve İndirim Fırsatları

Bölüm - Program Seçiniz

 

Öğrencilik yaşamı için
     #endoğruyerdesin

 

Neden İKÜ?
İKÜ'de Sanat
İKÜ'de Spor
Yurtlar