Sanat ve Tasarım Fakültesi
İstanbul Kültür Üniversitesi Yeni Medya ve İletişim Bölümü, dijital çağın dinamiklerine uygun, hem teorik hem de uygulamalı donanıma sahip iletişim profesyonelleri yetiştirmeyi amaçlar.
Programda; dijital medya okuryazarlığı, sosyal medya yönetimi, içerik üretimi, etkileşimli medya tasarımı, görsel iletişim, iletişim sosyolojisi, dijital pazarlama ve yeni medya kuramları gibi derslerle öğrencilerin hem yaratıcı hem stratejik yönleri geliştirilir. Bölüm, öğrencileri klasik iletişimden dijital dönüşüme uzanan bir eksende sektöre hazır hâle getirir.
Dijital iletişim, sosyal medya ve medya teknolojilerine ilgi duyanlar,
İçerik üretmeyi, hikâye anlatımını ve görsel tasarımı seven bireyler,
Yaratıcı düşünen, araştırmayı seven ve iletişim becerileri güçlü adaylar,
Sosyal ağları etkili ve stratejik kullanmak isteyenler,
Medya, pazarlama ve dijital reklamcılık alanlarında kariyer hedefleyenler.
Yeni Medya ve İletişim mezunları;
Dijital medya ajansları, sosyal medya departmanları,
Reklamcılık ve pazarlama iletişimi firmaları,
Yayıncılık, basın ve görsel-işitsel medya kuruluşları,
Influencer danışmanlığı, içerik üreticiliği ve topluluk yönetimi alanları,
Kurumsal iletişim, halkla ilişkiler ve kamuoyu araştırma şirketlerinde görev alabilirler.
Ayrıca yüksek lisans programları ile akademik kariyer yapma imkânı da vardır.
Mobil cihazınızda tabloyu sağa-sola kaydırarak/yatay modda tüm tabloyu görüntüleyebilirsiniz.
Program Kodu | Bölüm Adı | Fakülte Adı | Burs Tipi | Eğitim Dili | 2025 YKS Kontenjanı | 2024 YKS En Küçük Başarı Puanı | 2024 YKS En Küçük Başarı Sırası | Ücret (Taksitli) |
İlk Tercih İndirimli Ücret (Taksitli) | İlk Tercih İnd. + Anlaşmalı Kurum İnd. Ücret (Taksitli) |
203011413 | Yeni Medya ve İletişim | Sanat ve Tasarım Fakültesi | Burslu | Türkçe | 8 | 388,79967 | 47.291 | ₺- | ₺- | ₺- |
203011422 | Yeni Medya ve İletişim | Sanat ve Tasarım Fakültesi | %50 İndirimli | Türkçe | 43 | -- | -- | ₺425.000,00 | ₺361.250,00 | ₺318.750,00 |
203011467 | Yeni Medya ve İletişim | Sanat ve Tasarım Fakültesi | Ücretli | Türkçe | 8 | -- | -- | ₺850.000,00 | ₺722.500,00 | ₺637.500,00 |
ANLAŞMALI BÖLÜM | Ülke | Üniversite Adı | Web Sitesi |
Yeni Medya ve İletişim | Almanya | Karlshochschule International University | https://karlshochschule.de/de/ |
Yeni Medya ve İletişim | Almanya | Management University of East Westphalia-Lippe | https://www.th-owl.de/ |
Yeni Medya ve İletişim | Almanya | Zeppelin University | https://www.zu.de/ |
Yeni Medya ve İletişim | İspanya | Easd Pau Gargallo | https://paugargallo.cat/ |
Yeni Medya ve İletişim | İtalya | Accademia di Belle Arti di Frosinone | https://www.accademiabellearti.fr.it/ |
Yeni Medya ve İletişim | İtalya | Accademia di Belle Arti di Napoli | https://www.abana.it/it/ |
Yeni Medya ve İletişim | Macaristan | International Business School Budapest | https://www.ibs-b.hu/en/ |
Yeni Medya ve İletişim | Polonya | University of Lower Silesia | https://www.dsw.edu.pl/ |
Yeni Medya ve İletişim | Slovakya | University of St. Cyril and Methodius in Trnava | https://www.ucm.sk/ |
Ataköy Yerleşkesi’nde yer alan yeni medya laboratuvarları, içerik üretim stüdyoları, podcast alanları ve sosyal medya simülasyon sınıflarında öğrenciler uygulamalı eğitim alırlar. Öğrenciler bölüm süresince blog, dijital kampanya, görsel içerik ve video üretimi gibi pek çok gerçek proje geliştirerek portfolyo oluştururlar.